assalamualaikum readers. i'm back. don't forget to follow me. hihi :')

Saturday 10 December 2011

sweet memories :]



last week, aku pgi sandakan. ada orang kawin. bleh tahan siok la juga, coz tiap hari aku begaduh sema cousin aku yang baru aku tauu, wkwkwk. dasar! penat aku begaduh sema kazen aku tuu. fyi, dia tuu PAPARAZZI, wkwk. curi-2 gambar orgg lagi tuu. kalau semat ndk apa laa, nee bidakk. bukan aku yang bidak, tapi cousin aku tuu. wahahahaha. jan kau marah arr MIKE. main-2 jakk XPP busann bebeh dkat sanaa, best lagih dkat tawau. next year, aku pgi tawau. jyeahh! ndk sabar ohh. hihi. mau begosip sema cousin dkat tawau, haha. baru tidur-2 di rumah cousin. cepat-2 laa bulan Januari. hihi. sabar-2. wkwkw. emm. perasaan aku kaa, atau aku perasan, he like me kaa arr? mcm ne baaa. perasan jak akuu. tulung la arr. i have A sdah baa, hihi. k laa, malas mau pikir pasal tuuu. baiii jk laa.

No comments:

Post a Comment