assalamualaikum readers. i'm back. don't forget to follow me. hihi :')

Saturday 10 December 2011

demam -w-




demam oh demam -w- paling aku benci la kauu ini. susah aku mau tidur kalau kau adaa, hoho -,,- penat aku tarik-2 hingus nee. kin kuyak hidung jakkk. tapi ndk apa laa, ini ketentuan Allah. 2 hari suda aku ndk mandi nee. haha. kin malu jakk XP whatever laa yeaaa. wkwk. malas tul aku mau makan ubatt. banyak tul jampi-2 akuu sebelum makann ubat. mcm racun pula yang aku mau makan baaaa. haha. malas akuuuu mau makan ubatt, haha. tersangat bidak laa rasa ubat tuuu. PAHITTTT! eeee, yuckkk. trauma aku mau makan ubatt, huh! nr hari, okei-2 sudahhh aku, tapi adik aku pulakk yang kena demam sekarangg, mama aku ckp, aku yg kaci jangkit. eee, mama akuu neeeeeeee -,,,- aku juga yg kena baa, fyi, nee la kenangan aku dari sandakan. kena demam yg sgt terukk. k laaa. baii. muahh!

No comments:

Post a Comment