assalamualaikum readers. i'm back. don't forget to follow me. hihi :')

Saturday 17 December 2011

buhsan -,-

buhsan gilaa aku nee. argh. putus gigi aku melayan kebuhsanan nee. mau tau someting? aku buhsan sdh dgn tu orgg. buat-buat paham jak la yea readers. malas aku mau taip nama dia. nanti kena ckp lagi aku nee 'JAHAT'. aku betul-betul fedup sudah dgn situasi skrg ne. aku ndk sggp begini. khabar pun teda, berita pun teda. smx aku? haram la pok. lgsg teda, ada kredit. tapi ndk pandai smx org, bawa mati la tu kredit. arghh. kedekut betul ne. malas mau kaci bazir kredit la tu. ndk pa. sokey. aku ndk kesah, coz, aku ndk anggap kau special sdh kawangg. makacih jak selama ne. kredit yg aku guna col kau tu, aku sedekahkan jak laa. malas aku mau minta ganti rugi. ihh. lama-lama, aku rasa mcm muak sdh ne dgn couple. aku tunggu jodoh aku jak nanti, hihi :') malas aku mau bahas semuanyaa. yang penting. semuanya sudah BERAKHIR. thnx 5 bulan. relationship aku ndk buka dulu. kc biar jakk. malas aku mau kena kacau oleh lelaki. wahahaha. besa la org cute XPP k laa. makacih jak. peace yawww.

1 comment:

  1. lekk laa , lelaki banyak , buring kan cple ? baik lea single ;p haha :D

    ReplyDelete